Fawwa Loyy'
I LOVE MY FAMILY :(((
Saturday 7 January 2012 21:37 | 0 comments


Seriously air mata aku tengah mengalir sekarang ni. Ya Allah kenapa semua ni terjadi dekat aku? Aku sayang ibu aku sayang abah sayang kakak senang cerita semua family aku . Tapi kenapa benda ni terjadi dekat ibu? Subhanallah sapa lagi yg buat keluarga aku cenggini. Aku sedih gilaaa ni :((

Aku taktahu nak buat apa, aku down gila noww :( Aku nak jaga ibu tapi aku sekolah. Em abah pulak asyik nak maki-maki aku je. Aku tak faham betul lah :( Kenapa hidup aku sekarang jadi mcm ni?! Kenapa?!! Dulu tak pun mcm ni  tapi sekarang....

Aku kalau boleh memang nak berhenti sekolah, gentle aku cakap. Aku sayang ibu aku tu gila-gila kott. Tapi mcm laa abah nak kasi aku berhenti sekolah en? :( Sedihnya aku sekarang ni... Air mata memang takleh berhenti ni :'( Korg semua takkan faham aku. Takda sapa pun akan faham perasaan aku now :( Sorry to say aku memang tak boleh bgthu apa masalah keluarga aku :( Privacy sangat :'( Tp aku memerlukan seseorang untuk story tp bukan utk waktu sekarang :(


OLD | NEW